کد مطلب:314277 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:198

کرامات امامزاده سید احمد
در طول تاریخ اسلام، پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه ی معصومین علیهم السلام فریادی چراغ راه هدایت و نشان دهنده خطرها بوده اند. لذا اگر از این بزرگواران حاجتی با خلوص نیت و ارتباط قلبی و عشق و ایمان درخواست كنیم قطعا آن را برآورده كرده و ما را امیدوار بردین و مذهب می كنند. لذا در این جا یكی از كراماتی كه اهالی این روستا از امامزاده احمد دیده اند را جهت آگاهی و تمسك بیشتر به این بزرگوار می آورم.

آقای غلامرضا زارعی فرزند مرحوم سیف الله نقل فرمودند كه در زمان ناامنی و یاغیگری نایب حسین كاشی و یارانش، هرگاه كه نیروهای وی وارد آبادی می شدند مردم از ترس ضرب و جرح آنان به حرم امامزاده پناه می بردند و مكرر خود شاهد بودم كه نیروها سواره و پیاده بودند از جوی آب و چشمه كه تقریبا در دویست متری بقعه قرار دارد نمی توانستند نزدیك تر بیایند و مجبور شدند بعد از ساعاتی بدون هیچ گونه عملی بازگردند و این كرامتی بود كه از روح این امامزاده دیده بودند و كرامات دیگر...



[ صفحه 122]



زیارت نامه

السلام علیك أیها السید الزكی الطاهر الرضی و الداعی و الهادی الولی. أشهد أنك قلت حقا و نطقت صدقا و دعوت الی مولای و مولاك علانیة و سرا فاز متبعك و نجی مصدقك وخاب و خسر مكذبك و المتخلف عنك. اشهد لی بهذه الشهادة لأكون من الفائزین بمعرفتك و طاعتك تصدیقك و اتباعك.

السلام علیك یا سیدی و ابن سیدی یا امامزاده احمد بن عباس بن حسن بن عبیدالله بن قمر بنی هاشم، یا أبوالفضل العباس الشهید علیه السلام. أنت باب الله المؤتی منه والمأخوذ عنه أتیتك زائرا و حاجاتی لك مستودعا وها أنا ذا استودعك دینی و أمانتی و خواتیم عملی و جوامع أملی الی منتهی أجلی و رحمةالله و بركاته.